Prikazano: 321 - 340 od 703 zapisov

IVANJŠČICA 1060 m

nedelja, 5. april 2015

Delovna akcija AO na koči

Tokrat smo prebili led pri obnovi škarpe in sicer smo za začetek spravili kamenje iz spodnje ceste do koče. Kadar se pa najdeta skupaj Tomo in Šinko pa po navadi pade še kakšno drevo, seveda tokrat ni bilo nič drugače.
sobota, 4. april 2015

PODVELANŠKI VRH 692 m

nedelja, 29. marec 2015

Fotografije z izleta na JAVORNIKE

sobota, 21. marec 2015

PEČOVNIŠKA KOČA NA GRMADI 620 M.

petek, 13. marec 2015

Ledni ROAD TRIP

V soboto, 7.3.2015 smo se zgodaj zjutraj odpravili proti Avstriji plezat slapove. Načrt za v soboto je bil zapeljati se mimo Lienza skozi Felbertauerntunnel na salzburško stran, kjer smo imeli informacije, da so slapovi še dobro narejeni. Načrt za nedeljo ni bil fiksen, namen je bil pa Heiligenblut. Ob prihodu iz tunela nas je pričakala prava zima in kar veliko novega snega. Ker sta pred nami dva zgazila pot do slapov Nordportalfalle smo najprej šli za njima do levega slapa. Kljub gazi se je mestoma vdiralo do riti. PeRo odloči, da bova prvo plezala levega,  zato lahko Gašper zgazi še naprej do desnega. Po preplezanih slapovih gremo nazaj do tunela splezat še Odalmfalle na drugi strani. Načrt hitro pade v vodo, ker še nobeden ni zgazil poti do njih, nam pa se tudi ni dalo. Ob vračanju proti Lienzu si ogledamo še slapove na južni strani tunela, ki so se nam zjutraj zdeli še narejeni vendar se izkaže, da že preveč teče pod in po njih. Vmes odpade tudi Heiligenblut; »trojk pa že ne bomo plezali«. Zato zavijemo proti Italiji in si od daleč ogledamo še dva slapa, ki izgledata narejena. V tretjem poizkusu najdemo v Sillianu prenočišče in se zvečer ob debati zmenimo, da gremo zjutraj prvo splezat Sunntaplotz, ki je tik ob cesti, potem pa pogledat v Pragsertal, kjer sva plezala z Jagrom na začetku sezone. Ko preplezamo slap, pridejo pod njega štirje italijani in pravijo, da sta malo naprej ob cesti tudi narejena dva. Pa gremo pogledat. Tista dva opazimo, vendar našo pozornost pritegne povezana sveča, ki pada čez jamo v Hohlensteintalu, v kateri so težke M smeri. Ko pridemo do nje, manjšina odloči, da je preveč tvegano in se vrnemo do avta. Ker nisem najbolj navdušen, da se peljemo nazaj do Pragsertala, se odločimo peljat proti domu in pogledat če so narejeni slapovi ob cesti v Val d’Ansiei ali Sappadi. Prvi niso narejeni, v Sappadi pa še avto dobro ne ustavim, ko je PeRo že zunaj; »to gremo!« Dileme ni, sledi še zanimiv dostop po napeti jeklenici čez reko in kar hitro splezamo oba. Ko končamo gremo pogledat še slap Carpe diem v Val Visdende. Narejen je, ampak je ura že 18h, zato ga pustimo za naslednjič. Zvečer, nekaj čez 22h pridemo po narejenih skoraj 900 km nazaj v Celje in v Bazi naredimo analizo. Road trip je uspel, imeli smo se fajn, splezali smo 5 slapov in si jih nagledali še za nekaj naslednjih sezon...

Matej Arl

torek, 10. marec 2015

ZIMSKI VZPON NA TRIGLAV

nedelja, 1. marec 2015

Galerija zimsko-lednega tečaja v Tamarju

V sklopu AŠ je potekal od 21. - 22.02.2015 v Tamarju zimsko-ledni tečaj. Več pa v slikah...

ponedeljek, 23. februar 2015

SLOVENSKA ISTRA

sobota, 21. februar 2015

Zimski vzpon na JALOVEC, 2645m

V petek, 20.02.2015 smo trije člani AO Grmada Celje (M. Peterka, M. Korošec in P. Robič) opravili zahteven zimski vzpon na Jalovec, 2645m visoko goro v Julijskih Alpah.

Ob 3.00 uri zjutraj smo iz Celja krenili proti dolini pod Poncami-Planici. S parkirišča pod "velikanko" smo se odpravili ob 5.15 in po 45 min prispeli do koče v Tamarju, kjer smo odložili "odvečno" prtljago ter nadaljevali proti Jalovškemu ozebniku. Pred vstopom v ozebnik smo si nadeli pas, dereze in čelado, pohodne palice pa smo zamenjali za cepin. Vzpon skozi ozebnik je bil naporen, je pa skozenj čudovit pogled na Tamar. Z doline zgleda zelo pokončno, kar pa je le optična prevara. Ob 10h so nas na vrhu ozebnika pozdravili sončni žarki. Odločili smo se za vzpon skozi Zimski kamin na streho Jalovca. Začetni (20 m visok) skok v smeri je precej strm (okrog 70°), višje na strehi pa se strmina unese. Manjše težave so nam predstavljali "skalni" skoki, saj je primanjkovalo snega. S strehe smo stopili na greben Jalovca, po katerem nas je pot vodila na vrh, katerega smo dosegli ob 11.45 uri. Razgled je bil prečudovit... Na trenutke je močno pihal veter, zato se nismo dolgo zadrževali in se kmalu spustili po "normalki" nazaj do vrha ozebnika, se okrepčali in se odpravili (na žalost brez smuči) nazaj v dolino in se ob 14.45 (po slabih 10 urah hoje) prepustili še zadnjim sončnim žarkom pri koči na ležalnikih...

P. Robič

petek, 20. februar 2015

GALERIJA SLAPOV DOMA IN V TUJINI

nedelja, 15. februar 2015

Cerro Marmolejo 6109m

Gora Marmolejo, nekje na jugu Andov; daleč, velika, prostrana.
Gora sonca in mrzlih vetrov.
Gora spokornikov, gora spoznanj, gora spoštovanja, truda, uspehov, veselja in žalosti.
Za nekatere dosegljiva, za druge presenetljiva, za nekoga konec zgodbe…
Vse to smo doživeli na gori Marmolejo v Andih. Vsak zase si je zapisal zgodbo, ki bo ostala.
V četrtek, 15. januarja 2015 smo se povzpeli nanjo:
Tomo Videnšek, na vrh Cerro Marmolejo 6109m;
Jernej Brečko in Matjaž Korošec, pa na Portezuelo Marmolejo 5450m.
Po tem smo varno, v dveh dneh sestopili v dolino.
Naše veselje ob uspehu pa je skalila tragična nesreča prijateljske Čilske odprave.
No, zdaj smo že v Santiagu, kjer se pridno regeneriramo ob čilskem vinu in kulinariki.
Lep pozdrav vsem tja gor v Slovenijo.
Tomo
ponedeljek, 19. januar 2015

GOVŠKO BRDO iz Laškega

nedelja, 4. januar 2015

S HOJO PROTI POTICI VI.

Spet se je leto obrnilo in prišel je čas, za naš pohod. Vse kot po navadi. Start pri Mirču v dnevni sobi, nato pa skozi Konjice. Letos smo namesto na Skalo zavili proti Stolpniku. Pot je malo daljša, a nam to ni delao posebnih preglavic. V dobri družbi čas hitro mine in v Vojniku smo bili kar prehitro. Potem............

Pridružite se drugo leto, pa boste z vsem na tekočem.

sobota, 27. december 2014

Izlet zvestobe 2014 POHORJE -KOPE

sobota, 13. december 2014

Zaključek 2014

V soboto, 6.12. smo se zbrali na Loki pod Raduho. Nekateri so pred zaključkom opravili vzpon na Raduho ali plezali. Zvečer je sledil uradni del s sprejemom novih članov. Za konec pa še prijetno druženje, ples in petje...
petek, 12. december 2014

Telefon: (03)-492-9300

Socialna omrežja

Novice Planinske zveze Slovenije

NAPAKA: ne najdem RSS datoteke...