Prikazano: 361 - 380 od 708 zapisov

KRIŽEVNIK

nedelja, 6. julij 2014

Ledeniški tečaj 2014

Ledeniški tečaj 2014 je uspešno zaključen.
Tečaj je potekal v sklopu plezalnega tabora na Grossglocknerju.
Potek:
V četrtek smo trije člani AO in en tečajnik AŠ prišli do vznožja, ter se povzpeli na bivak pod sev. steno Grossglocknerja 3200m.
V petek smo zaradi vremena "alles neblig und weiss", kot pravijo domačini turo začeli šele ob 9.uri. V steno smo vstopili v nekoliko slabšem, končali pa v lepem sončnem vremenu.
Splezali smo smer Mayerlrampe in sestopili po smeri BerglerRinne.
Nato je sledil sestop v dolino in pristop na kočo Oberwalderhutte 2972m, kjer smo se dobili z našimi tečajniki.
V soboto smo izvedli Ledeniški tečaj na ledeniku Zg. Pasterca v odličnih pogojih.
Spoznavanje ledeniškega ambienta, formiranje ledeniške naveze, uporaba opreme, gibanje po ledeniku, reševanje iz ledeniške razpoke ...
Za pristop na Johannisberg se zaradi megle (pa tudi ne prevelikega interesa tečajnikov) nismo odločili.
Tečaj smo zaključili v popoldanskih urah, ko je nekaj udeležencev tudi odšlo domov.
 Ostali pa smo do poznega večera nadaljevali strokovne analize in debate, dokler niso v koči ugasnili vseh luči.

V nedeljo smo se povzpeli na Mittlerer Bärenkopf 3358m, ter se potem spustili v dolino. Dva udeleženca pa sva z vrha opravila turni smuk.

Tomo

torek, 24. junij 2014

LANDINGER SPITZE 2079 m

sobota, 21. junij 2014

Veliki Klek ali Grossglockner

Tomo, Marko, Jager in Matjaž so združili prijetno s koristnim, ter se na Ledeniški tečaj odpravili dan prej.
V severni steni Grossglocknerja so splezali smeri Mayerlrampe in Berglerrine.
torek, 3. junij 2014

KOLOVRAT

sobota, 17. maj 2014

Spomladanska predigra

Za prvomajske praznike, ko je pomlad že pošteno potrkala na vrata in ko je sonce že dobilo na moči, smo se vsak po svoje nastavljali toplim sončnim žarkom. Nekateri so ga bili deležni več, drugi manj, vsekakor pa smo se vsi naužili, za nekatere prvih skalnih oprimkov... Potepali smo se v Paklenici, Klemenči peči nad Logarsko dolino in v južni steni Kogla, ki pa je bil vse prej kot topel :)

Naj slike povedo več...

torek, 13. maj 2014

GEOSS

nedelja, 4. maj 2014

Javornik

Tradicionalno "kurjenje" šunke, pirhov, potic in ostalih dobrot, smo tokrat na Velikonočni ponedeljek imeli na Javorniku.
ponedeljek, 21. april 2014

Pomladni tabor na Primorskem 2014

V soboto, 12. in nedeljo, 13.4.2014 smo uspešno izvedli plezalni tabor na primorskem.

Prvi dan nas je 5 plezalo v veliki Osapski steni in Babni, 2 v Črnem Kalu in 2 v Glinščici. Sredi dneva nas je osvežil rahel dež, ki nam je sicer grozil že skozi cel dan. Sončka nismo bili deležni, tako da nam v smereh ni bilo prevroče. V steni Babne smo vztrajali vse do mraka, predvsem zaradi mobitela, ki je našemu članu (uganite komu?) pri abzajlu padel v globino in ga seveda nismo več našli. Pri sestopu smo se oglasili pri legendi Elici, ki nam je postregla z domačim refoškom in zanimivimi prigodami. Večer smo zaključili na terasi kampa Vovk ob pijači, jedači in zvokih kitare izpod Tomotovih prstov.

Drugi dan se nas je 9 odpravilo preko meje v Glinščico. S parkirišča smo se z nabitimi rukzaki odpravili peš proti zastavljenim smerem, ki so nam predvsem z vrha postregle s čudovitimi razgledi. Ob plezanju smo tako še dodobra spoznali zanimivosti in naravne lepote doline reke Glinščice, podrobnosti pa v slikah...

PeRo

nedelja, 20. april 2014

POHOD PO POTEH CELJSKIH GROFOV 2014

sobota, 12. april 2014

Grmada - Graška gora

V nedeljo nas je pot zanesla na našo soimenjakinjo - Grmado na Graški gori.
nedelja, 6. april 2014

PEČOVNIŠKA KOČA NA GRMADI 620 m

četrtek, 3. april 2014

SADILNI DAN

sobota, 22. marec 2014

Zimski tabor na Zelenici 2014

Tabor Zelenica smo v lepem vremenu uspešno izvedli. V soboto nas je bilo 9 in v nedeljo 6,  plezali in smučali smo v Begunjščici in B. Vrtači. Ob dobri večerji in družbi smo preživeli tudi prijeten večer na koči. Kako je bilo pa v slikah.

Matej Arl

torek, 18. marec 2014

TROMEJNIK 390 m

sobota, 15. marec 2014

Grape v steni Laneža 2014

Datum: Nedelja 9.3.2014
Vreme : sončno in  jasno brez oblačka
Zbirno mesto: Zlatorog Celje 6:00
Skupina :
vodja AŠ in alpinistični inštruktor,  TOMO VIDENŠEK,
načelnik AO GRMADA, BRANKO ANTOLOVIČ,
mlajši pripravnik, MITJA PETERKA
tečajniki, KOROŠEC MATJAŽ, DAMIR ŠKRINJAR, VIDA SAKSIDA, MARLENKA DREVENŠEK
Po odhodu iz zbirnega mesta smo se dobili v Mozirju pri pekarni in se ob jutranji kavici dogovorili o poteku ture. Glede na to, da je bil zjutraj mraz smo lahko pričakovali odlične razmere, posledica je bila dobro razpoloženje in nestrpno pričakovanje naše prve zimsko plezalne izkušnje v sklopu AŠ.
Pod odhod iz parkirišča pri Bukovniku smo pot nadaljevali mimo koče na Grohatu in pod vznožje Laneža.
Opremili smo se z vso potrebno opremo in najprej zlezli Našo grapo in sestopili po Mišini grapi.
Nadaljevali smo z naslednjim vzponom v smeri Dvomljivka. Tukaj smo tudi izdelali sidrišče v skali za prvi raztežaj in v rušju za drugi raztežaj in nadaljevali v navezi do vrha.
Sestopili smo po detektivski smeri.
Na koncu smo bili zelo zadovoljni saj smo vsi skupaj opravili 26 vzponov in preizkusili teorijo delovanja naveze in izdelave sidrišč tudi v praksi.  Logična posledica je bila zasluženo pivo in šnops na koči, kjer smo razpravljali o opravljenih smereh z razgledom na stene Laneža obsijane z soncem.
Zapisal Matjaž Korošec
ponedeljek, 10. marec 2014

Zimska planinska šola

V nedeljo, 23.02.2014 smo izvedli praktični del zimske planinske šole.
nedelja, 23. februar 2014

BIVAKIRANJE 2014

V soboto zjutraj se nas je pet nadebudnih tečajnikov s Fotom in Gašperjem na čelu, odpravilo pod Raduho, da bi pridobili praktične veščine s področja bivakiranja. V bližini koče na Loki smo preiskali teren in določili kje si bomo zgradili prenočišča.  Razdeljeni v dve skupini, smo pričeli z gradnjo iglujev. Druga skupina se je gradnje lotila tako velikopotezno, da je potrebovala celo svoj snego kop, da si je zagotovila dovolj gradbenega materiala. Bili smo pravi gradbinci, vsak eskim bi bil ponosen na nas :). Do teme so bili naši igluji postavljeni, postelje postlane, mi pa prijetno utrujeni. Ob novici o novih medaljah z OI smo z nasmeški (eni bolj, drugi manj uspešno) zaspali. Naslednje jutro smo ugotovili, da je bil iglu prve skupine najverjetneje samo muha enodnevnica, saj se je čez noč streha že dodobra pogreznila in najverjetneje ni zdržala naslednje noči. A svojemu namenu je služil. Drugi iglu je bil malce bolj resen in bo zato najbrž kljuboval vremenu še kar nekaj časa.

Vreme nam je služilo, zeblo nas ni preveč, imeli smo sonček, imeli smo se super in veliko smo se naučili. Tistim ki niso šli zraven pa je lahko zelo žal :).

Vida

VTISI NEKATERIH VRLIH TEČAJNIKOV:

Tomaž Kerec

Po težkem pričakovanju sem končno doživel bivakiranje. Romantično pričakovanje mirnega spanca v igluju v naravi mi je hitro odvzel hlad,kar je bila posledica ultra lahke opreme ( ki jo je predavatelj odsvetoval ).Kljub slabemu spancu mi je bila izkušnja zelo všeč in mi bo ostala v dobrem spominu.

Davor Čadej

Zanimiva, predvsem pa koristna izkušnja bivakiranja, hvala Fototu in Gašperju da sta potrpela z nami.

Janez Bitenc

Super družba, obilo smeha in odlična nova izkušnja. Hvala Fotu za njegov čas in deljenje izkušenj.

Damir Škrinjar

Bivakiranje je bila izkušnja, ki jo Mastercard resnično ne pokrije. Izdelava je sicer trajala cel popoldan (slabo predelan sneg), vendar smo si naredili takšne "hotele", ki bodo stali še nekaj časa (upam). Moja slabost, je ta, da nimam dobre spalne vreče, zato sem se ponoči zbujal, kar nekajkrat. Pohvala gre vsem, za odlično timsko delo in zahvala Fotu, ki nas je naučil poleg izdelovanja bivakov še marsikaj zraven. Odlična izkušnja, ki je ne bom pozabil celo življenje.

ponedeljek, 17. februar 2014

Bariloche

Argentina, prostrana dežela tisočerih obrazov. Bariloche, čudovito mesto v Patagoniji med gorami in jezeri. Cerro Tronador- Gora grmenja, Gora, ki te očara, gora, ki je  lepa, velika, dominantna, in včasih tudi nedostopna. Vrha sicer ni bilo, je pa nekaj fotk vrednih objave

Tomo

sobota, 15. februar 2014
VO

K O K O Š na Krasu (670 m)

Preživeli smo prijeten dan na Krasu.

Več fotografij na Facebook

Telefon: (03)-492-9300

Socialna omrežja

Novice Planinske zveze Slovenije

NAPAKA: ne najdem RSS datoteke...