Prikazano: 641 - 660 od 708 zapisov

četrtek, 19. junij 2008

Bavški Grintavec

Dragi Grmadniki!

Vsem pošiljam lep pozdrav, želim zelo lepo vreme, varen korak na turi Bavški Grintavec v soboto 21.06.2008. Da je Bavški Grintavec res prečudovit, potrjujem z nekaj fotk, ki sem jih posnel 09.09.2006.

Bojan

ponedeljek, 16. junij 2008

Ledeniški tečaj

Od 31.5. do 1.6.2008 smo izvedli ledeniški tečaj v Visokih Turah. Kljub slabemu vremenu v petek in zaprti cesti do izhodišča na Franz Jozefshohe, smo izkoristili čas in malo povozlali v prijetnem penzionu. V soboto  smo se povzpeli do Oberwalderhutte in povadili ledeniško tehniko. Nedeljo smo izkoristili za vzpon na Johannisberg, najbolj naviti pa so skočili še na  Hohe Riffl. Kljub močnemu soncu nismo dehidrirali saj sta nam zeleno in rdeče nadomestila vso izgubljeno tekočino in pomanjkanje B vitamina.

Nekoliko smo se zamislili nad Pasterco, ki vztrajno in vedno hitreje izginja.

Gogi

četrtek, 12. junij 2008

Nikita

Zdravo.

Moje ime je Nikita in sem se 21. maja 2008 pridružila mamici Suziki in atiju Rudiju. Vem, da me v življenju čaka marsikaj, a najraje se bom z babico in dedijem opravila v hribe.

Se vidimo na koči

pa, pa

torek, 10. junij 2008

SportExpo 2008

Nekaj slikovnih utrinkov.

GLEJ TEKST!

ponedeljek, 2. junij 2008

Planinski krožek na Kumu

V soboto, 31.5.2008, smo se mladi planinci odpravili na 5 izlet, zasavski Triglav - Kum, 1219 metrov. Do Trbovelj smo se peljali z vlakom in čez Čebulovo dolino po treh urah in pol prišli na vrh Kuma. Med potjo smo videli močerada, veverico, polže, pajke, pikapolonice, hrošče in druge drobne živalice. Na vrhu smo se igrali na plezalih in si nakupili klobuke, obeske, sladoled....

Navzdol nas je pot vodila v Hrastnik, kjer smo se ponovno odpeljali z vlakom v Celje. Izlet mi je bil zelo všeč, na koncu junija grem na planinski tabor, ki bo na Pečovniški koči. Vreme je bilo sončno, imeli smo se zelo lepo, vsega skupaj pa smo hodili 6 ur. Na izletu so nas spremljali: Miha, Tanja, Metka in Zala.

Nik Turk, 2.a

sobota, 31. maj 2008

Golica

sobota, 24. maj 2008

Sljeme

19. aprila smo se opravili na Sljeme pri Zagrebu, kjer so nas prijazno sprejeli člani prijateljskega planinskega društva iz Zagreba.
sobota, 19. april 2008

Planinski krožek na Šmohorju

Mladi planinci smo odšli na 4. pohod na Šmohor.
Dobili smo se v nedeljo, 13.4.2008 ob 8.00 uri pri Hochkraut v Tremerjih. Bilo nas je 10 otrok in 6 vodnikov. Hodili smo predvsem po gozdni poti, ki je bila razmočena in na vrhu blatna od dežja. Med potjo smo srečali lovca, ki je imel psa - nemškega goniča. Naloga psa je bila, da izsledi in goni divjad. Veliko je bilo tudi močeradov, katerih se ne smemo dotikati, ker so strupeni. Robi in Miha sta nam veliko povedala o drevesih, markacijah in o delu markacistov. Iz vrha smo šli v Laško in se odpeljali z vlakom v Celje. Na izletu sem se imela lepo, komaj čakam na naslednji pohod.

Klara Drofenik, 4.b
nedelja, 13. april 2008
VO

Pohod po poteh celjskih grofov

Kot že šest let zapored, smo tudi letos ob prazniku Mestne občine Celje organizirali Pohod po poteh celjskih grofov.
sobota, 12. april 2008

10. obletnica društva - fotografije

Po resnem delu, takega divjanja že dolgo ni bilo.

Bomo morali ponoviti? Kaj mislite?

Če se strinjate vi, bomo z veseljem organizirali!

ponedeljek, 31. marec 2008

Prireditev ob 10-letnici

Zaključek desetletnega marljivega dela je bilo potrebno obeležiti v slogu.
petek, 28. marec 2008

Velikonočni pohod na Grmado

Za tokratni velikonočni pohod smo izbrali Grmado, Rašico in Gobavico. Kljub slabi vremenski napovedi se nas je zbralo zavidljivo število pohodnikov. Snežne padavine pa so že tako čudovito pot, naredile idilično.
ponedeljek, 24. marec 2008

Mladinski odsek na Boču

Kot je bilo načrtovano se je za marčevski izlet, Planinski krožek Osnovne šole Frana Kranjca odpravil na Boč. Zjutraj smo se dobili na železniški postaji v Celju, od koder smo se odpeljali v Poljčane. Nekateri smo se prvič peljali z vlakom. Iz Poljčan pa so nas Metka, Barbara, Leni, Tanja, Miha, Željko in Robi po gozdni učni poti popeljali na Boč. Najprej smo si ogledali rastišče velikonočnice. Po malici pa smo še veliko izvedeli o rastlinah na Boču in imeli smo predstavitev prve pomoči. Tisti, ki nas hoja ni utrudila, pa smo se lahko igrali z žogo.
sobota, 15. marec 2008

Zimski Očak

Čudovit zimski dan smo izkoristili za vzpon na Triglav in tako obeležili deseto obletnico društa.
nedelja, 24. februar 2008

Planinski krožek Frana Krajnca - izlet na Brnico

V soboto, 23.2.2008, smo uspešno opravili z vodniki PD Grmada drugi izlet z mladimi planinci OŠ Frana Kranjca. Pot nas je peljala ob Savinji preko visečega mostu na Brnico nad Libojami in nazaj. Pohoda se je udeležilo 33 učencev od 1. do 5. razreda, vodili in spremljali pa smo jih vodnika Miha, Elč in Metka. Otroci so bili dobro razpoloženi, med hojo smo opazovali živali in rastline, pa tudi bagerje v Savinji, ki so urejali novo kajakaško progo. V mesecu marcu pa si bomo ogledali velikonočnico na Boču.
Koordinatorica planinskega krožka, Metka Irgolič

klikni tukaj!

sobota, 23. februar 2008

Grape na Vršiču

Čeprav eni niso zadovoljni z letošnjo zimo, si drugi manemo roke, saj so razmere za zimske vzpone odlične, Kakor kje, seveda.
torek, 19. februar 2008

Bivakiranje

V programu alpinistične šole je tudi bivakiranje v zimskih razmerah. Tako smo se ta konec tedna potepali pod Velikim vrhom, malo zmrzovali, plezali in se zabavali.
ponedeljek, 11. februar 2008

Tečaj plezanja v ledu

Z nekoliko sreče smo še ujeli nekaj mokrih slapov in se preizkusili v lednem plezanju.