sobota, 6. november 2010

Paški Kozjak

PLANINSKI POHOD NA PAŠKI KOZJAK

V soboto, 6. novembra je bil spet dan namenjen našemu planinskemu pohodu. Tokrat nas je pot vodila na Paški Kozjak. Nekaj pred osmo uro zjutraj smo se zbrali na našem starem zbirnem mestu pri trgovini Lava. Avtobus je nekoliko zamujal, a ko smo vstopili in na njem zagledali naše stare planinske znance iz Osnovne šole Polule, s katerimi smo skupaj opravili že kar nekaj planinskih podvigov, smo v hipu pozabili na kratko zamudo in začeli veselo kramljati. Po dvajsetih minutah vožnje smo prispeli v Dobrno, ki je čudovito zdraviliško mesto v neokrnjeni naravi.
Naša pot se je začela po ravni cesti, kar naenkrat pa smo po bolečinah v nogah začutili, da se začnemo vzpenjati. Ampak vsi smo vedeli, da je to šele začetek. Jaz imam rajši gozdno pot kot cesto, zato sem komaj čakala, da prispemo do gozda. Nekaj časa smo še hodili, in zagledali smo gozd v prečudovitih jesenskih barvah. Takoj, ko sem stopila vanj, sem začutila svež vonj po gozdu.
Vse so nas že grozno bolele noge, ko je končno napočil čas za prvi počitek. Okrepčali smo se z vodo, ter pojedli kakšno čokoladico, ki nam je dala nadaljnjih moči. Hodili smo kakšno uro in pol, si vmes privoščili še nekaj počitkov, in tako prispeli do koče. Nekateri bi najrajši zavriskali, ampak jaz sem vedela, da to še ni naš končni cilj. Učiteljice so nam povedale, da to še ni prava koča na vrhu, ampak lovska koča, ter da bomo morali do cilja prehoditi še enkrat toliko poti. Tega nisem bila najbolj vesela, ampak sem pogoltnila slino, in odšla naprej.
Ni bilo dolgo, in že smo pri hiši našli igrivega kužka. Ta nam je sledil, dokler nismo prišli do koče. Na koči smo v planinski dnevnik narisali naš pohod. Tisti, ki so želeli, so si lahko kupili kakšno sladkarijo. Na koči smo se zadržali kakšne pol ure, potem pa po drugi poti krenili nazaj. Kužek nas je spremljal celo pot. Vse so nas grozno boleli prsti, ko smo brez počitka hodili navzdol. Ko smo prišli na cesto, smo kmalu zagledali igrišče. Učiteljice so nam rekle, naj se igramo, dokler ne pride avtobus, vendar je njihov poziv naletel na gluha ušesa, saj nas je večina kar popadala v travo. Na poti domov smo izmenjavali vtise o izletu. Meni je bil ta planinski pohod zelo všeč, in komaj čakam na naslednjeg

Živa Žohar, 5.a OŠ Lava

PLANINSKI POHOD NA PAŠKI KOZJAK

V soboto 6. novembra 2010 smo učenci OŠ Lava in OŠ Polule osvojili Dom na Paškem Kozjaku, visok 960 m. Zjutraj smo se ob 8. uri odpravili z avtobusom do Dobrne in nato nadaljevali peš po cesti ter zavili na gozdno pot. Spremljalo nas je čudovito sončno in toplo vreme. Vsi smo bili zelo dobre volje. Kjub temu, da je bila pot kar dolga, smo bili otroci kar vztrajni in se nismo pritoževali nad utrujenostjo. Na poti smo naredili več postankov in po treh urah osvojili Dom na Paškem Kozjaku. V domu smo pomalicali, pojedli sladke dobrote iz nahrbtnika in napisali kartice svojim staršem. Narisali smo tudi vzpetino, kamor smo se povzpeli, saj smo imeli s seboj tudi barvice.

Po krajšem počitku smo si zopet naprtili nahrbtnike in odkorakali navzdol proti Dobrni. Pot navzdol je bila krajša, zato smo prišli v dolino že po  dveh urah. Bili smo tako hitri, da smo morali še čakati na prihod avtobusa, ki nas je zopet popeljal v Celje. Ob pol peti uri popoldne smo zaključili naš planinski pohod, ki nam bo ostal še dolgo v spominu. Prijetno utrujeni smo zvečer hitro zaspali.

Želim si še veliko tako lepih planinskih pohodov.