Prikazano: 301 - 320 od 708 zapisov

Tabor Vipava

Prvi novemberski vikend smo izvedli že nekoliko pozabljeni Martinov plezalni tabor v Gradiški Turi pri Vipavi.
Na taboru so se naši letošnji tečajniki prvič srečali s steno, kot tudi z marsikom od nas.
V soboto je bilo prisotnih kar 18 udeležencev AOG.
V kičastem sončnem vremenu smo naplezali kar nekaj lepih smeri, ter aktivnosti zaključili s pokušino novega letnika sladkega Vipavčka.
Vse je uspelo; vreme, plezanje, družba, pokušina novih vin, kot tudi imitacija višinske bolezni, ki sta jo letos izvedla tečajnik in mlajši pripravnik lanske generacije.

Bravo vsem!!

petek, 13. november 2015

PO OBRONKIH SEMIČA

nedelja, 8. november 2015

Paklenica

Kot že veleva tradicija, smo se tudi letos konec oktobra odpravili proti jugu v Paklenico. Sončka tokrat ni primanjkovalo, tako da nas je 13 članov odseka uživalo v odlični pakleniški skali in obmorskem ambientu. Več pa naj povejo slike...

četrtek, 5. november 2015

Kondicijska tura AŠ

Na lepo jesensko nedeljo smo se z letošnjimi tečajniki odpravili na prvo kondicijsko turo.
Začeli smo na Podvežaku, ter se nato preko Korošice povzpeli na Ojstrico.
Vzpon smo nazaj grede zalili z litrom vina, s katerim nas je na Korošici za zaključek sezone pogostila oskrbnica Mojca.
Nato smo se prek Petkovih njiv, Dedca, Vodotočnika in Deske vrnili nazaj.
Tečajniki so se super odrezali. Doživeli pa smo vse, od toplega sončka, grde sive megle, snega, požleda, mrzlega vetra, lepih razgledov ...
Skratka, v hribih je lepo, pa naj bo še kdaj tako.

torek, 20. oktober 2015

ROGLA

nedelja, 4. oktober 2015

Tabor KSA 11.-13.9.

Pretekli konec tedna smo izvedli plezalni tabor v KSA in sicer v Klemenči peči, Planjavi in Staničevem vrhu. Tabora se je udeležilo 9 članov, več pa v slikah...

petek, 18. september 2015

KAŠNA PLANINA

nedelja, 6. september 2015

Zermatt 2015

Za nami je uspešno izveden Visokogorski tabor v Švicarskem Zermattu.

V osrčje Evropskih alp se nas je v petek, 21.avgusta podalo 11 članov Grmade.
Po celodnevni vožnji prek Italijanskih ravnin in preko prelaza Simplonpass smo v večernih urah prispeli v Švicarsko mestece Tasch v dolini Mattertal, na višini 1400 m.
Da nam je pot hitreje minila sem ekipi spet malo natežil z mojimi geografsko- zgodovinskimi predavanji. Zvečer smo s pomočjo prijaznih Švicarskih uslužbencev (beri naših iz bivše Juge) uredili vse potrebne konekte, ter se prijetno namestili v originalni leseni švicarski kočki v kampu, kjer smo bivali naslednje dni.
Naslednje jutro smo vstali zgodaj, se odpeljali v Zermatt, ujeli prvo žičnico, ter se iz jutranje temačnosti globoke doline dvignili kvišku med bleščeče velikane Centralnih Alp.
S platoja KleinMatterhorn 3883m (najvišji razgledni plato v Alpah), se nam je odprl veličasti razgled. V jutranjem soncu so okoli nas bleščali kvišku Matterhorn, Breithorn, Pollux, Castor, Liskamm, Weishorn, Combin, Dent Herens, Dent Blanche, vse do Mont Blanca, Gran Paradisa in celo Ecrinsa v Daufineji. Nirvana za vsakega gornika.
Pod vtisom in na krilih tega prečudovitega razgleda smo se nato podali vsak na svojo turo.
Večja skupina: Pero, Mateja, Jager, Jasna, David, Tilen in Jernej so krenili proti Castorju in par ur kasneje tudi pritopili na njegov 4228 m visoki vrh.
Trojka Tomo, Matjaž in Štefi, pa smo najprej opravili pristop na 4164 m visoki Breithorn (gužva), nato pa sva se z Matjažem povzpela še na Westzwilligejoch 4100 m, med glavami Breithorna.
Razmere na pristopih so bile odlične, bilo pa je precej odprtih ledeniških razpok, zaradi predhodnega vročega poletja.
Po opravljenih turah smo se potem z žičnico spustili nazaj v Zermatt in se odpeljali v naš kamp, ter dan končali v družabnem vzdušju ob pivu.
V nedeljo pa nas je žal presenetila slabša vremenska napoved, kot smo prej predvidevali, tako, da smo bili primorani spremeniti prvotne plane.
Namesto na Domhutte in kasneje v ponedeljek na goro Dom 4545 m, smo se v nedeljo povzpeli na kočo Taschhutte 2701m, sestopili in se nato v ponedeljek odpeljali proti domu.
Nismo šli na Dom, ampak na dom :)).
Tak je blo, za nami je in glavno, da smo vsi lepo veseli nazaj doma.

Eni sicer bolj, drugi manj hribovsko potešeni. Za tiste, ki so bili prvič v visokogorju lepa izkušnja ledeniškega ambienta, za tiste, ki se pa znova in znova vračamo tja gor pa novi naboj in nova želja po še.

sreda, 2. september 2015

TRIGLAV 2015

sobota, 15. avgust 2015

Tabor DOLOMITI

V tretjem poizkusu nam je letos uspelo izpeljati tabor v Cortini. Kljub slabši vremenski napovedi so se štirje odpravili v četrtek popoldan, Tomo je bil že tam, pet pa nas je šlo v petek zjutraj. Ko smo postavili šotore, smo se odpravili na prelaz Falzarego. Porazdelili smo se v naveze in odšli vsak pod svojo smer, kjer pa nas je na prvih štantih pregnal dež, ki je tekel v potokih čez steno. Ko je prenehalo deževati se je skala hitro posušila, zato smo šli nazaj in splezali smeri. Četrtkovo ekipo pa je dež zmočil visoko v steni TofanediRozes. V soboto smo plezali nad in pod Falzaregom ter v CinqueTorri. Čez dan je vreme zdržalo, po vrnitvi v kamp pa se je za kratek čas razbesnela nevihta, ki pa razen reševanja Tomotove ponjave ni povzročila večjih težav, tako da smo potem, ko je le še dež padal, skuhali večerjo in se družili ob pijači. V nedeljo zjutraj pospravimo šotore in se odločimo za plezanje v CinqueTorri, kombi ekipa pa v LastoidiFormin nad PassoGiau. V lepem vremenu plezanje hitro mine in tako na parkirišču naredimo kratko analizo ter se odpravimo domov.

Povzamem lahko, da je kljub ne najboljši vremenski napovedi tabor uspel v prijetni družbi in predvsem pozitivni energiji, ki je vladala. Udeležilo se ga je 10 plezalcev in pridružena članica, tako da smo splezali kar nekaj smeri in se vsi srečno vrnili domov. Bili smo navdušeni nad kakovostjo skale (predvsem kako hitro se posuši) in dolomitskim ambientom. Kako je izgledalo pa v galeriji...

Matej

nedelja, 2. avgust 2015

KOROŠICA - Kocbekov dom 1808 m

KRN 2244 m

sobota, 18. julij 2015

BRANA ( 2253 m )

nedelja, 5. julij 2015

Park Lilija

Planinci pri svojih pohodih v naravo in v gorski svet le-to spoznavamo ter si prizadevamo, da naravi s svojo prisotnostjo ne bi škodovali. Želimo si celo, da bi to neokrnjeno bogastvo uživali tudi naši potomci. Naj našim naslednikom, kot nam, pri sprehodih po njej, narava nudi obilo užitkov, naj se nadihajo svežega zraka, naj najdejo svoj notranji mir, ki ga v tem stresnem vsakdanu kar precej pogrešamo.

Zato smo tudi pri našem Planinskem društvu Grmada ustanovili odsek za varovanje gorske narave. Na naših planinskih izletih spoznavamo rastline, kamnine, raziščemo tudi zgodovino obiskanih krajev, spoznavamo krajevne klimatske razmere, vedno več je v naravi tudi tujerodnih invazivnih rastlin, tudi vpliv človeka na naravo je vse večji (kolesarji na planinskih poteh, odvržene smeti, nabiranje rastlin, motenje živali v njihovih naravnih okoljih, erozija na poteh...)

Da bi člani odseka VGN pokazali svoj skrben odnos do narave, se v svojem okolju trudimo, da imamo urejeno okolico svoje planinske koče. Zasajenega imamo nekaj planinskega rastlinja, pa tudi nekaj zelišč nam uspeva. S selektivnim in poznim košenjem (šele po cvetenju rastlin) smo dosegli, da pri nas ponovno rasteta in cvetita brstična in turška lilija.

Najvažnejše pri vsem tem pa je, da se člani odseka pri tem družimo in krepimo prijateljske vezi. Zadovoljni pa potem lažje premagujemo izzive, ki pač pridejo.

Pa še nekaj slik rož iz okolice naše koče, ki so nas razveselile v začetku junija, ko smo imeli srečanje za naše člane - Grmadniki na kupu.

torek, 23. junij 2015

JEREBICA 2126 m

sobota, 20. junij 2015

POHOD GRMADNIC NA STRELOVEC 1763 m

sobota, 13. junij 2015

Ledeniški tečaj 2015

Minuli vikend smo uspešno izvedli naš letošnji ledeniški tečaj. Tečaj je potekal v skupini Riesenferner v Visokih Turah, Sud Tirol, Italija. Najprej smo spotoma malo poplezali na prelazu Plockenpass, v Karnijskih Alpah, ter se nato preko idilične avstrijske gorske pokrajine pripeljali čez mejo v Italijo, v pokrajino Sud Tirol.

Iz izhodišča Rein de Taufers smo se povzpeli v našo "bazo" Kasseler hutte (Rifugio Roma), na višini 2274m. Na območju ledenikov pod Hochgallom smo smo izvedli ledeniški tečaj. Opravili pa smo tudi vzpon na goro Schneebiger Noch (Monte Nevoso) 3358m, po njenem sz grebenu in sestopili po sev. flanki. Za tri naše mladce je bil to pri vzpon nad 3000 m.

Naš "lokalni vodič" Matej in načelnik Brane pa sta se povzpela še na vrh Magerstein 3273 m. Imeli smo lepo vreme, a snežne razmere so bile zaradi visokih temperatur "premehke".

Na tečaju nas je bilo osem udeležencev. Vsi smo se po končanih aktivnostih, rahlo utrujeni, a  zadovoljni srečno vrnili domov.