Prikazano: 281 - 300 od 703 zapisov

PEČOVNIŠKA KOČA NA GRMADI Z OKOLICO.

ponedeljek, 11. april 2016

ZIMSKA GALERIJA

torek, 5. april 2016

TOLSTI VRH - Slovenske Konjice

nedelja, 3. april 2016

VREMŠČICA 1027 m

ponedeljek, 28. marec 2016

Zimski tabor in bivakiranje

Drug vikend v marcu (11.3-13.3) se je vreme končno ustalilo in tudi razmere na terenu so dopuščale izvedbo našega zimskega tabora AŠ, ki je tokrat potekal na Koči na Loki pod Raduho. Vsi letošnji tečajniki in dva mlajša pripravnika smo se skupaj s še nekaj člani na kočo povzpeli že v petek zvečer. Tam smo tudi naredili uvod in plane za delo v naslednjih dveh dneh.  Tečajniki smo tako v soboto zjutraj imeli možnost svoje teoretično znanje utrditi še s praktičnim prikazom in izvedbo zimske tehnike ter nevarnostmi v zvezi s plazovi.  Po dokaj aktivnem jutru na snegu je popoldne sledilo še tisto,  kar smo vsi najbolj pričakovali – bivakiranje. Z nasveti mentorja nam je štirim tečajnikom in petim pripravnikom uspelo v sneg izkopati štiri bivake v katerih smo nato preživeli noč. Kljub namigovanjem, da bo noč v snegu dolga in mrzla, nas ni pretirano zeblo. Za to smo poskrbeli tako in drugače. Vsi zadovoljni nad še eno nepozabno izkušnjo smo se v jutranjih urah vrnili v kočo. Ker pa vreme ni upoštevalo dobre vremenske napovedi še za nedeljo, smo se tečajniki odločili za sestop, starejši člani pa so se s turnimi smučkami podali še na vrh Male Raduhe.

Tina

ponedeljek, 21. marec 2016

LOŽNIŠKO GRIČEVJE

nedelja, 6. marec 2016

REDNA LETNA SKUPŠČINA

petek, 4. marec 2016

Po slapove v ITALIJO

V torek in sredo smo plezali slapove v Italiji. Jaz sem že bil tam, Tomo, Jager, PeRo in Mateja pa so prišli v torek zvečer in smo šli še ponoči splezat slap Sunntaplotz pri Toblachu. Ker smo vsi razen Tomota slap poznali že od lani, smo bili hitro čez. V sredo zjutraj smo se (potem, ko so me najprej pozabili pobrati) odpeljali v Colfosco. V lepem in ne premrzlem vremenu (razen za Matejo) smo splezali slapove Schwert des Damokles, Nur fur Wenige in Welle auf Welle. Ambient okoliških gora je zelo lep, gora nasproti slapov Sass da Ciampac pa nas je vse spominjala na Tofano di Rozes. Malo naprej od teh slapov so še štirje drugi, ki pa smo si jih pustili za naslednjič.

Matej

četrtek, 25. februar 2016

SMREKOVEC

nedelja, 7. februar 2016

Galerija decemberskih vzponov

petek, 1. januar 2016

ZAKLJUČEK 2015

V soboto, 5.12.2015 smo se zbrali na koči na Klemenči Jami pod Ojstrico. Nekateri so pred zaključkom opravili vzpon na Krofičko, ostali pa smo zvečer prišli na uradni del s sprejemom novih članov, kateremu je sledilo prijetno druženje, ples in petje...
ponedeljek, 14. december 2015

PLEŠIVEC

sobota, 12. december 2015

MRZLICA 1122 m

nedelja, 6. december 2015

ORLICA 626 m

nedelja, 15. november 2015

Tabor Vipava

Prvi novemberski vikend smo izvedli že nekoliko pozabljeni Martinov plezalni tabor v Gradiški Turi pri Vipavi.
Na taboru so se naši letošnji tečajniki prvič srečali s steno, kot tudi z marsikom od nas.
V soboto je bilo prisotnih kar 18 udeležencev AOG.
V kičastem sončnem vremenu smo naplezali kar nekaj lepih smeri, ter aktivnosti zaključili s pokušino novega letnika sladkega Vipavčka.
Vse je uspelo; vreme, plezanje, družba, pokušina novih vin, kot tudi imitacija višinske bolezni, ki sta jo letos izvedla tečajnik in mlajši pripravnik lanske generacije.

Bravo vsem!!

Tomo
petek, 13. november 2015

PO OBRONKIH SEMIČA

nedelja, 8. november 2015

Paklenica

Kot že veleva tradicija, smo se tudi letos konec oktobra odpravili proti jugu v Paklenico. Sončka tokrat ni primanjkovalo, tako da nas je 13 članov odseka uživalo v odlični pakleniški skali in obmorskem ambientu. Več pa naj povejo slike...

četrtek, 5. november 2015

Kondicijska tura AŠ

Na lepo jesensko nedeljo smo se z letošnjimi tečajniki odpravili na prvo kondicijsko turo.
Začeli smo na Podvežaku, ter se nato preko Korošice povzpeli na Ojstrico.
Vzpon smo nazaj grede zalili z litrom vina, s katerim nas je na Korošici za zaključek sezone pogostila oskrbnica Mojca.
Nato smo se prek Petkovih njiv, Dedca, Vodotočnika in Deske vrnili nazaj.
Tečajniki so se super odrezali. Doživeli pa smo vse, od toplega sončka, grde sive megle, snega, požleda, mrzlega vetra, lepih razgledov ...
Skratka, v hribih je lepo, pa naj bo še kdaj tako.