Prikazano: 261 - 280 od 708 zapisov

Tečaj lednega plezanja 2017

Ker so nas lani razmere in okoliščine prikrajšale za tečaj lednega plezanja, se letos nismo preveč obirali in smo se z lanskimi in letošnjimi tečajniki hitro podali v Logarsko dolino in okolico.
sobota, 14. januar 2017

Kum 1220 m

nedelja, 8. januar 2017

Utrinki letošnje AŠ

Takole smo bili že kar pridni na terenu z letošnjimi tečajniki.
Malo pohodov, malo pristopov, malo sestopov. Pa spustov, dvigov in ostalih podvigov.
Nekaj že za nami, še več pred nami.

Tomo

četrtek, 5. januar 2017

December 2016

Arhiv decemberskih vzponov 2016.
nedelja, 1. januar 2017

Proti potici VIII

Tradicionalni pohod je potekal v izredno lepem vremenu in še v lepšem vzdušju.
sobota, 31. december 2016

Mala šola drajtulanja

Za uspešnejši začetek nove sezone smo združili moči AO Grmada Celje in AO Matica Celje (obiskala nas je tudi kolegica iz ŠAO Velenje). Zbralo se nas je preko 20.
Pod vodstvom Petra Robiča, iz AO Grmada, smo izvedli malo šolo drajtulanja, kjer smo se lahko vsi preizkusili v "praskanju po skali".
Udeleženci smo bili zadovoljni in se strinjali, da je podoben dogodek treba čim prej ponoviti!
nedelja, 11. december 2016
AO

Celjska smer in trio adijo

Smo šli malo pogledat. malo zaradi firbca pa malo da dobimo po p....,kot smo si potihoma tudi želeli in seveda želeno dobili :) razmere od oh in eh. detajl suh in krušljiv, rahlo leden mestoma, snega malo kar ga pa je pa je betonšek :) je pa spet ena izkušnja več.
četrtek, 8. december 2016

Zaključek 2016

Na lepo sobotno jutro (3.12.2016) smo se zbrali na Okrešlju, da jo pred zasluženim zaključkom uspešne sezone, skupaj mahnemo na Rinke.
sobota, 3. december 2016

JESENSKA PAKLENICA

ponedeljek, 7. november 2016

PRISTOVŠKI STORŽIČ

sobota, 15. oktober 2016

Tabor Kamniška Bistrica / Zbor alpinistov

Prejšni vikend smo izvedli plezalni tabor v Kamniški Bistrici ter se zvečer udeležili še podelitve diplom PeRotu in Mateji. Glede na ne najboljšo vremensko napoved smo se samo štirje podali plezat v Staničev vrh in sploh ni bilo tako slabo (samo tri od štirih je zeblo). Zvečer pa se nam je na podelitvi pridružila še Jasna.

Matej

torek, 11. oktober 2016

17. KOSTANJEV POHOD IN PIKNIK

nedelja, 9. oktober 2016

DONAČKA GORA

nedelja, 2. oktober 2016

Tabor na Klemenči jami

Glede na čudovito napoved vremena se je že v naprej vedelo, da bo plezanje prava poslastica v stenah nad Jamo. Tako smo se nekateri že v petek odpravili na jamo prenočit, da se zbudimo bližje našim plezalnim ciljem. Čeprav se je, tako kot po navadi, ta strateška poteza razblinila, saj ob dobri družbi, čudovitem ambientu in pivu mize nikakor ne želiš zapustiti (pre)hitro. PeRo in Mateja sta se že v petek zvečer ogrela v Krofički, ostali pa smo kovali načrte za soboto. Tako sva se z Miranom podala v lepo kombinacijo smeri Delfin-Zmaj, Mitja in Matej v Ogrin-Omersa, Peter in Mateja pa z Gregatom in Jernejem v lepe smeri, ki jih ponuja stena Krofičke.

Po uspešno zaključenem plezanju smo si ob pivu pripovedovali kaj vse smo doživeli v smereh in se dogovarjali za nedeljo. Jaz sem žal moral tabor zapustiti že v soboto zvečer, ampak z zelo lepo smerjo v nahrbtniku. Ostal sem še toliko, da so se formirale naveze za naslednji dan.  Matej in Mateja sta se odločila za Herletovo v Ojstrici, PeRo in Šumi pa za Brankino in Garfilda v Krofički. S tem smo zaokrožili plezalni tabor na Jami.

Gašper

petek, 16. september 2016

LEDINSKI VRH ( 2108 m )

nedelja, 7. avgust 2016

Ledinski vrh (2108 m)

Tabor Vršič

Prejšnji vikend smo imeli tabor na Vršiču, udeležba je bila kar velika čeprav smo nekateri v soboto imeli "PUTOUT".  Udeležbi primerno se je splezalo tudi veliko smeri v Steni, Mojstrovkah, Nad Šitom Glavi in Grebencu.

LP Matej

petek, 5. avgust 2016

SEVERNI VELEBIT od Alana do Zavižana

sobota, 23. julij 2016

Plezalni tabor v Dolini Belih vod

Minuli vikend smo imeli letni plezalni tabor v Dolini Belih vod. V petek smo se odpravili preko mejnega prehoda Rateče do Predela in Rabeljskega jezera, od koder smo začeli pot.

Dobro natovorjeni smo se odpravili po slikoviti dolini, imeli krajši postanek pri koči Brunner in nato pot nadaljevali do Bivaka Gorizia. Polno smo zasedli oba bivaka, saj nas je bilo kar 9 (Tilen, Šumi, Polona, PeRo, Mateja, Marin, David, Karmen, Matjaž); zjutraj pa se nam je pridružil še Mitja.

V soboto smo imeli lepo vreme, zato smo pričeli z vzponi v okoliških vrhovih (Visoka Bela špica, Mala in Velika Lojtrca ). Plezali smo smeri Severni Raz (VBŠ), smer Ive-Piemontese, Bulfoni-DEredita, JV rampo in Južni kamin; skupaj smo zbrali 18 vzponov.

Zardi poslabšanja vremena smo se odpravili zvečer v dolino in proti domu. Za konec smo naredili postanek pri Leščanu in se napolnili s kalorijami.