Prikazano: 41 - 60 od 708 zapisov

Slike s pohoda
ponedeljek, 20. marec 2023

Zimski tabor na Zelenici

V soboto zjutraj nas je 13 članov AO Grmada krenilo iz Celja proti Zelenici na zimski tabor. V soboto smo uživali vsi (7 smučarjev, 6 peš), v nedeljo pa 9 (5 smučarjev, 4 peš). Bili smo zelo aktivni, saj smo skupaj opravili več kot 60 vzponov/spustov.

Smučarji so v soboto dopoldan opravili vzpon po Grapi Y na vrh Begunjščice in odsmučali Smokuški plaz. V grapi in do vrha smo se jim pridružili tudi "pešaki", ki smo nato po grebenu prečili do Begunjske Vrtače, s katere smo se spustili po Zahodni grapi. Pod vznožjem smo zavili v Vzhodno grapo Begunjščice, po kateri smo zopet pristopili na vrh in se spustili po Centralni grapi.

Vsi skupaj smo se dobili na koči, kjer smo se okrepčali; nakar so smučarji prišli na idejo, da bi skočili še v Grapo v SZ grebenu Begunjščice. Po nekaj prigovarjanja sva se jim pridružila tudi dva "pešaka". Na vrhu grape smo bili ravno ob čudovitem sončnem zahodu. Po obilni večerji je sledilo druženje ob pijači, kjer je padla tudi analiza dneva in planiranje za naslednji dan.

Zbudili smo se v megleno jutro, kar pa nas ni ustavilo. Odpravili smo proti Vrtači in ravno na vstopu v Grapo Y se je megla dvignila, tako da smo bili deležni lepih razgledov. Smučarji so se vrnili po isti poti, ostali pa smo se spustili po Južni grapi. Zopet smo se srečali na koči za okrepčilo in se počasi odpravili v dolino.

Zelo zabaven vikend v prijetni družbi. Upajmo, da čim prej sledi še kakšen.
četrtek, 9. marec 2023

Maroko

V mesecu februarju se je ekipa AO Grmada odpravila na mini ekspedicijo v Maroko. V planu je bila enotedenska turno smučarska odprava, ki pa jo je bilo potrebno zaradi letošnjega pomanjkanja snega prilagoditi. Vseeno so člani odprave izpolnili prvotni cilj, ki je bil turni smuk z najvišje gore gorovja Atlas, Toubkal (4167 m). Po zimskem vzponu, kjer jih je pričakal tudi slap na višini 3500 m, so osvojili vrh gore Afella North (4040 m). Ja, tudi v Maroku se da turno smučati in ledno plezati. Za poslastico so še surfali v Atlantskem oceanu ter v plezališču preizkusili rdečo maroško skalo.
ponedeljek, 6. marec 2023

Vetrnik

nedelja, 5. marec 2023

Tečajniški trojček

18. in 19. februarja smo izpeljali super paket tečajev. Obkljukali smo ledno plezanje, bivakiranje in zimsko tehniko. Številčno močna ekipa, bilo nas je petnajst, je najprej zavzela edini zaledeneli slap v Logarski dolini - Avtocesto. Teorijo smo podkrepili s prakso in vsi tečajniki smo prišli do spoznanja, da je led en sam užitek. Sledil je pohodni korak na Klemenčo kočo, kjer smo najprej potrenirali zaustavljanje s cepini, kasneje pa smo se lotili bivakov. Nastali so trije bivaki in en "hotel" Kidrič&Vrhovšek. Letošnji privilegij je bila koča, kjer smo večerjali in se dodobra hidrirali. Podkrepljeni in korajžni smo se tečajniki odpravili v noč. Malo nam je ponagajalo toplo vreme, ampak lahko rečem, da smo noč preživeli iznajdljivo. V nedeljo smo opravili še zadnji tečaj - zimsko tehniko. Pod slapom Kiks smo se spuščali na gobe, varovali in iskali zakopane žolne. Sledila je še zadnja pijača na Klemenči koči in odhod v dolino. Hvala mentorjem Keti, Branču in Davidu ter vsem ostalim prisotnim.

četrtek, 2. marec 2023

Jordanija, Wadi Rum

Januarja sta se Aleksander Sorčan in Rok Vrhovšek, člana AO Grmada, odpravila na plezarijo v toplo Jordanijo. Plezala sta po peščenjaku v puščavi Wadi Rum v družbi beduinov in kamel ter v puščavi tudi prespala. Ali kot bi rekel Rok: "Mini avanturca za winter getaway."
četrtek, 23. februar 2023

Ušesa Istre

torek, 21. februar 2023

Smrekovec

nedelja, 5. februar 2023

Slovenska obala

petek, 27. januar 2023

Tečaj drytoolinga Planina pri Sevnici 2023

14. januarja 2023 smo se tečajniki in ostali člani odseka odpravili na Planino pri Senici, kjer smo imeli pod vodstvom alpinističnega inštruktorja Petra Robiča tečaj drytoolinga. Vse skupaj prisotnih je bilo 15 članov, od tega 5 tečajnikov.

Najprej smo imeli na splošno predstavitev te vrste plezanja, oprema, potrebna za drytooling, nevarnosti, ki pretijo, in nekaj o tehniki. Peter je z zelo nazorno in zanimivo predstavitvijo navdušil tečajnike in ni minilo dolgo časa, ko smo se že vzpenjali po skalah.

Po nekaj preplezanih smereh je bil čas za malico. Pinč nas je vse postregel s super dobro klobaso, tako kot vedno.

Po nabranih močeh se je plezanje nadaljevalo. Dobre volje in navdušenja je kar kipelo, roke pa so utripale od naprezanja.

Vsega luštn'ga je enkrat konec, tako da smo pospravili robo in se odpravili do Petra domov, kjer nas je vse lepo pogostil s picami in pijačo. Super vreme, super družba, odlična izkušnja!

Hvala, pridemo se kdaj :)

Vtisi tečajnikov

Miha: čevlji z močno špico so zakon

Žan: fajn je, ampak kr del

Tomaž: Tečaj drytoolinga je bil izpeljan v lepem vremenu in dobri družbi, tečajniki pa smo tresli navite roke in pogrešali dereze z monopointom

Žan: Odlična družba in super izkoriščen dan, saj smo se vsi tečajniki naučili nekaj novega.

Matej: Sam da se miga, pika, touče, praska, pleza.

sobota, 14. januar 2023

Brnica

nedelja, 4. december 2022

Zaključek sezone 2021/2022

Letošnji zaključek je po dolgem času potekal izven KSA. Odpravili smo se v Koču na Gozdu pod Vršičem.
Pred zaključkom pa seveda tradicionalna skupna tura. Eni na smučkah drugi pa peš, smo se odpravili na Ojstrnik - najbolj vzhodni vrh v Karnijskih Alpah, ki presega višino 2000m.
Dva najbolj pogumna (Luka in Leon) se nista sprehajala, ampak sta zarinila v Kamenkov kamin v Šitni glavi (M5+). Čestitke!
sobota, 3. december 2022
AO

Tabor Vipava (26. - 27.11.2022)

Minuli vikend je potekal tabor Vipava.
Tabor je bil namenjen vsem, ki smo želeli malo potrenirati. Predvsem pa novim tečajnikom, da so se spoznali s pravo skalo ter z dolgimi (večraztežajnimi) smermi. Plezali smo tako v soboto kot tudi nedeljo.
Sobotni večer pa je bila namenjen druženju, saj smo obiskali okoliške kleti ter se malo poveselili!
Bravo vsem tečajnikom, za uspešno upravljene vzpone. Še pobaj pa Teji, Tomotu, Drejcu in načelniku Gašperju! Brez vas res NE BI ŠLO.

Lp,
Pastir
nedelja, 27. november 2022

Špičasti hrib in Sv. Jošt

ponedeljek, 21. november 2022
MO

Postavitev novih smernih tabel

Naša ekipa je postavila nove smerne table pri visečem mostu čez Savinjo, na Petričku v Zgornjih Liscah, v Osenci, Hudičevem grabnu in pri križu pod Grmado
petek, 4. november 2022

Trška gora

nedelja, 2. oktober 2022
AO

Kondicijsko-spoznavna tura z novimi tečajniki (2022)

Prvotno je bil štart iz Celja planiran ob 3:45, vendar smo s skupnimi močmi uspeli Jagra prepričat, da smo začeli uro kasneje.

Kar hitro po sončnem vzhodu nam je Rok pripravil kavico na izhodišču - prelazu Predel. Nato pa pot pod noge, po lovskih poteh in brezpotju. Najprej čez gozd pod Predelsko glavo, nato pa borba z borovci pod Velikim Hlebcem, Skutnikom in Velikim Grintavcem do sedla pod Predelskim Vršičem. Hiter skok pod vršni greben in po njem do vrha Vršiča. Tukaj je končno bil čas za malico (Jager in Arl se pred vrhom nista ozirala na naše želodčke in sta vztrajno držala tempo do konca). Z vrha smo se spustili do Mangartske planine in mimo nje nazaj na izhodišče.

Po končani turi je sledila še analiza na sončku ob Rabeljskem jezeru. Ugotovljeno je bilo, da nas je Jager znova popeljal po lepih poteh, kamor sami verjetno ne bi zašli.