Prikazano: 161 - 180 od 708 zapisov

izlet MANGART 1. skupina foto: Jurij Rovera

Belopeška jezera - bivak Nogara 1850 m - ferata via Italia - vrh Mangart 2679 m.

več fotografij na fb strani PD Grmada

foto: Jurij Rovera
sobota, 20. julij 2019

Ledeniški tečaj 2019

Pretekli vikend smo spakirali opremo in se odpravili v Švico – okolico Saas-Fee-ja. Najprej smo se malo peljali z gondolo, nato pa peš do koče Weissmieshutte. Že prvi dan je potekal ledeniški tečaj, kjer smo demonstrirali hojo čez ledenik v navezi in izvedli manevre reševanja padlega v primeru padca v ledeniško razpoko. Nekateri so ta dan izkoristili za kratek vzpon na bližnji vrh za aklimatizacijo. Zvečer smo se kar hitro zatekli v postelje, da bi si nabrali moči za naslednji dan, ko smo imeli v planu pristop na Weissmies (4017 m). Glavnina skupine se je zjutraj odpravila na omenjen vrh, drugi pogumneži, pa so si kot cilj zadali različne grebene, in sicer Sudgrat do vrha Lagginhorn (4010 m) ter Nordgrat do vrha Weissmies. Dan je bil čudovit, prav tako tudi vzdušje. V želji, da skupaj osvojimo vrh, smo imeli ves čas zmeren tempo, ki ga je narekoval Jager in nam delal gaz v snegu. Ko smo prišli na greben, smo slutili, da nam bo uspelo. Zadnji koraki so se zdeli neskončni, a kaj kmalu smo se znašli na vrhu. Sreča je bila nepopisna, sploh zato, ker smo vrh osvojili vsi, brez hujših zapletov. Od časa do časa, nam je veter spihal meglo, da smo lahko občudovali sosednje vrhove in že planirali naslednje vzpone. Po kratkem počitku in okrepitvi smo se vrnili v dolino. Sonce nam je zmehčalo sneg, zato vrnitev v dolino ni bila tako enostavna, kot bi si kdo mislil. Srečno so se v dolino vrnili tudi preostali grebenski plezalci. Izmenjali smo si vtise in pripravili plane za naslednji dan. Skupina sedmih se je v nedeljo podala na Lagginhorn, drugi pa smo dan preživeli po svoje – plezanje balvanov, plezanje dolgih smeri, sprehod ob nižje ležečem jezeru, občudovanje razgledov ob kavi. Tudi za spust v dolino smo ubrali različne poti, eni z gondolo, drugi s skiroji, Miha pa kar s padalom. Vsak je lahko nahranil svojo dušo in domov smo se vrnili bogatejši. Res je lepo, ko lahko svoje 'premoženje' meriš v metrih nadmorske višine. Velika zahvala gre našemu načelniku Mateju Arlu, ki mu je ponovno uspelo organizirati čudovit ledeniški tečaj. Hvala!
petek, 28. junij 2019

foto: Pero Ribarič
sobota, 18. maj 2019

Paklenica pomlad 2019

Člani AO Grmada smo se v spomladanskem času od 25. do 28. aprila odpravili v že "tradicionalno" Paklenico. V skali, ki zaradi svoje kompaktnosti ponuja prečudovito plezanje, smo "zlezli" kar nekaj dolgih smeri.

Celotna ekipa je delovala povezano, zato smo tako v steni, kot tudi pri medsebojnemu druženju ob večerih, preživeli res prijetne in nepozabne trenutke.

Vikend v Paklenici je minil prehitro. Občutki so dobri, pozitive pa na pretek, kar pomeni, da bo zadevo potrebno ponoviti ... Čimprej!
petek, 3. maj 2019

Pohod Velikonočni ponedeljek

foto: Bojan Trkaj in naključna oseba.
ponedeljek, 22. april 2019

POHOD PO POTEH CELJSKIH GROFOV

17. Tradicionalni pohod

PO POTEH CELJSKIH GROFOV

13. april 2019

foto: Bojan Leskovšek
sobota, 13. april 2019

Planinski dom VELIKONOČNICA 550 m foto: Bojan Leskovšek

Izhodišče pred OŠ Zgornja Kostrivnica - Planinski dom na Boču 698 m - Planinski dom Velikonočnica - krožna pot do izhodišča.

Več fotografij na fb strani PD Grmada.

Foto: Bojan Leskovšek
nedelja, 7. april 2019

Planinski dom VELIKONOČNICA 550 m, foto: Bojan Trkaj

foto: Bojan Trkaj

Pečovniška koča na Grmadi 620 m - NEKAJ SE DOGAJA ....

NEKAJ SE DOGAJA ...

foto: Davorka Lamut
sobota, 6. april 2019

Turnosmučarski tabor 2019

Letošnji tabor smo prilagodili slabim snežnim razmeram v nižjih predelih. Da ne bi rabili nositi smuči smo iskali lokacije z višjim izhodiščem, ki pa kljub temu ponujajo vzpone z okoli 1500m višincev. Šli smo v hribe nad Zirknitztal v skupini Goldberggruppe in našli kar smo iskali. Nabralo se nas je za en avto, tudi letos zdaj že tradicionalno s kakšnim pridruženim članom AO Celje Matica. Zaradi visokih temperatur smo vstajali že ob 5:15 in se vzpenjali po še trdi podlagi, ki se je počasi mehčala, smučali pa po uživaškem gnilcu. Ker smo bili hitro nazaj v dolini nam je ostalo še veliko časa za hidracijo, za kar je do decilitra natančno poskrbel Sašo. Smučali smo s Sandkopf 3090m, Roter Mann 3097m in Weissseekopf 2908m.
nedelja, 24. marec 2019

Pečovniška koča na Grmadi - urejanje okolice, saditev v cvetličnem parku ...

23. marec 2019

petek, 1. marec 2019

Zimski tabor 23. in 24.2.2019

SPET SMO BILI PRIDNI!
....Pretekli vikend 23.2. in 24.2.2019 smo se sončili v osrčju Kamniško-Savinjskih Alp. V sklopu zimskega tečaja smo soboto namenili za učenje raznih tehnik kot so: izdelava prečnega sidrišča s cepinom, sidrišče za spust v snegu na dva cepina, z gobo, varovanje prvega, drugega, hoja z derezami, prerez snežne odeje, zaustavljanje s cepinom, uporaba plazovnega trojčka, reševanje zasutega in še marsikaj. Po zaključku sta bila Tomo in Tadej med bolj pridnimi in skočila še na sončni zahod na Ledinski vrh. Večer smo zaključili v domu na Okrešlju, kjer smo se ob zvokih kitare družili pozno v noč. To so tisti trenutki, ki aktiven in poučen dan zaključijo s "češnjo na torti". Nedelja pa je bila namenjena, da smo sobotno znanje preizkusili še v praksi. Vsak malo po svoje, vsak s svojim... plezali smo grape v Mrzli gori, Križu. Skratka vikend smo maksimalno izkoristili. Se že veselimo naslednjega :)                                                                                                                                                                                      Saša Podpečan
sobota, 23. februar 2019

SLOVENSKA OBALA

Prehodili smo del Slovenske obale in sicer:

Sečovlje - Portorož - Piran - Fiesa - Strunjan.

Več fotografij na fb strani.

foto: Bojan - Anica Leskovšek, Bojan Trkaj in naključna oseba.